14. märts 2015

Koh Rong

Õnneks sõidab Koh Rongile uus katamaraan ja sõit võtab vaid 45min. Meie hütiks on Monkey Island. Proovisime ka muid kohti bookida, kuid juba 2 kuud ette oli suht kinni enamus.
Hütt ise on suht agraarne - õhk käib läbi, paar voodit, õlgedest katus, peldik. Peldik ongi peldik. Mõtlesime et ostaks ise desoaineid kuna siinkandis koristamine on kõikjal tabu. Kusjuures kohti peavad enaõjaolt eurooplased, kes on sama lohakad. Juu peremees läheb ikka koera nägu.
Päeva veetsime külaga tutvudes, mis õigupoolest on üks pikk rannajoon. Õhtul istutasime end baaris maha ja sotsialiseerusime multikultuuriga. Üldiselt Britid domineerivad. Meie punti sattusid 2 Soome kutti ja Inglane.
Lõpetasime siiski suht varakult ja läksime uurima, ega antud hurtsikus parasiidiprobleemi pole. Kõik oli ok.
Lutika osas tagantjärele analüüsides ongi nii, et never know. Maailma top hotellides olevat neid lademes, lihtsalt tuvastamine on probleem. Vennike on master kaduja.
Täna tegime dzungli retke teisele poole saart. Ca 1h kõndimine on suht karm kuna rada läheb otse üles ja siis mööda kive dzungli vahelt mäest alla. Ja mägi on tõesti mägi, mitte tehvandi.
Ronimine oli igat sammu väärt kuna rand on tõesti mega. Rahulik, valge liiv ja sinine vesi. Liiv on reaalselt talla all nagu tärklis. Ka Soome kutid leidsid tee siia lõpuks olles vahepeal eksinud.
Täna saime terve päeva päikest, mistõttu on ihule lõpuks jälg jäetud soojamaa reisist.
Muide Koh Rong on esmamulje põhjal oluliselt rahulikum, kui oli kartus. Siha on tõsine patupesa ja Koh Rong lihtsalt chill out ja have fun.