23. märts 2015

Bangkok, Moskva ja Tallinn

No hei!
Vabandame, et viimane postitus pisikese hilinemisega tuleb, aga mina ikkagi eelistan klaviatuuriga trükkimist telefonitoksimisele.
Igatahes - we're home! Siiski-siiski annan väikese ülevaate meie viimastest päevadest Aasias (Bangkokis), tagasisõidust ning kojujõudmisest.
Niisiis. Kirjutasin juba eelnevalt, et jõudsime kenasti hotelli ja broneeringuga õnneks mingisugust segadust ei tekkinud. Aa, üks asi siiski. Olime arvestanud, et saame uude osasse, kus on pisut ilusamad toad, aga saime siiski vanemasse. Polnud sealgi viga. Meie jaoks olid vajalikud asjad olemas: soe vesi, puhas voodi, puhtad rätikud ja konditsioneer. Esimesel ööl magasime küll väga magusalt ja mõnusasti. Lausa nauding oli, kui ei pidanud iga väikese klõpsu peale ärkama ja mõtlema, et kas see on mingi loom, lind või putukas.
Hommikul ärkasime üsna erksalt, otsisime lähima hommikusöögikoha (sama hotelli terrassikohvik oli super). Toidud olid megahead. Meie kõhud olid küll veel üsna õrnakesed, aga siiski sõime kena koguse ja läksime seejärel tänavale jõlkuma. Päevaajal seal eriti midagi ei toimu. Müüjaid küll on, kuid põhitšill läheb käima õhtul. Seega, tegime tiiru ja läksime seejärel meie hotelli katusebasseini äärde lebotama. Kraade oli kuskil 35 vist, aga õhk oli väga niiske. Kõik päevad oli ilm selline poolpilvine ja otseselt päike ei siranud. Samas, seal võtab päike ka läbi pilvede. Hiljem käisime mõnusa sooja duši all ja tundsime üle pika aja end tõeliselt puhtana. Mõnus.
Õhtul siis läksime tänavaelu uudistama. Tänav on täis väga palju müügiputkasid, milledes on ühed ja samad kaubad. Ses suhtes oli üsna üksluine. Mina sain ühe kleidikese ja Rasmus sai paar hilpu ja oligi kõik. Eks nad müüsid parajaid räbalaid ikka :D Tingida sai ka. Meestega paremini, kui naistega. Naised olid kohati päris kurjad. Teisel õhtul saime ikka sõimata ka ikka, et mis me vaatame, kui ei osta :D
Ühel õhtul proovisime kuulsad tõugud ja tirtsud ka ikka ära. Tarantlini ikka ei jõudnud, see nägi ikka liiga hull välja :D Aga ütlen ausalt, tõugud ja tirts olid ikka väga maitsvad.. tõesti olid. Rasmusele juba ütlesin, et hea meelega järaks neid teleka ees popcorni asemel :D
Mm.. mis siis veel. Prostituute ja dragqueen'e seal kandis väga ei liikunud. Samas nägime väga palju ladyboy'sid. Ma ei tea. Igatahes, midagi sealkandis on, et nii paljud mehed tahavad naised olla. Kuid olgem ausad, äratuntavad on nad ikkagi. Ei saa sinust ikka täielikult naist, kui sa oled mehena sündinud. Lõuajoon, varbad, sõrmed.. need ikka ei muutu.
Eile hakkasime siis kohaliku aja järgi kell 7 hotellist lennujaama sõitma. Läksime minibussiga, mis oli kõvasti soodsam kui takso. Kui takso eest maksime 800BHT, siis minibussiga läks 240BHT (ca 7€) kahepeale. Lennujaamas sai muidugi nalja ka jälle.. võinoh, kas just nalja. Olime juba tunnikese passinud, kui Rasmus läks vaatama, äkki on check-in juba avatud, kuigi ekraanil seda ei näidanud. Ja üllatus-üllatus, oligi. Kui järjekord oli meieni jõudnud tuli välja, et kõrvuti kohti enam saada ei olegi. Oi, siis läks mul härra närvi ja sõimas tädi läbi. Natukese aja pärast saime oma kõrvuti piletid. Hiljem lennukisse jõudes oli minu üllatus suur, kui avastasime end I klassist. Igatahes, sõit oli kindlasti kordi mugavam ja aeg tundus lausa lendavat. Mina jõudsin igatahes kolm filmi ära vaadata. Rasmus vist samuti. Aeroflot on ikka päris uhke lennufirma. Saime selle 8 tunni jooksul 2x väga rikkalikult süüa.
Moskvasse jõudes läksime ostsime kohustuslikus korras ühe kohaliku viina ja läksime oma lendu ootama, mis pidi 18.30 (Eesti aja järgi 17.30) väljuma. Moskvas sadas lund.. naguuu ainult ei sadanud isegi, vaid oli kergemat sorti lumetorm. Seetõttu lükkus ka meie lend tunni võrra edasi  ja jõudsime Eestisse kella 20 paiku. Seejärel siis kiiresti koju, rääkisime emaga pisut juttu (kes oli reisi ajal kassimamma) ja pugesime põhku. Oiiiiiii, kus nüüd oli magus uni. Oma voodi, oma kass.. oehh :)
Kokkuvõtteks võin öelda (äkki Rasmus teeb enda arvamusest veel eraldi postituse), et  oli alles seiklus! Me nägime ikka teistsugust elu. Seda kõike on raske kirjeldada, seda peab ise nägema. Tasapisi laeme ka fotomaterjali üles, nii homseks on vast kõik üleval ja saate uudistada.