11. märts 2015

Sihanoukville öö

Alustasime õhtut oma hotelli lobis bloodie mary'ga - on ikka rõve jook. Edasi läksimegi teemakohaselt Mehhiko söögikohta "Maybe later," kus loomulikult tulid juba tequilad mängu - on ikka rõve jook. Järgmisena võtsime käsile eestlase poolt peetava koha "Utopia". See on mahvijate paradiis - seest sudune ja atmosfär nagu loodud. Raske sõnadega kirjeldada, aga äge koht. Vaatasime üle ka, mis tingimustes kohalikud kutid elavad. Mulle meenutas allveelaeva kajuteid, kus 8 härrat koos tuugalt. Öö maksvat 2 doltsi.
Sealt jätkasime juba korralikus meeleolus jällegi eestlanna kohta nimega "amigo." Proua näol tegemist mulgiga ja üsna otsekohese väljaütlemisega - eks igaüks peab ise seisukoha võtma kohalike eestlaste osas. Kuid kindlalt soovitan haarata igaühel sabast ja kuulata erinevaid lugusid. Omaette hoides ei oleks me veeranditki infot kätte saanud. Lisaks on kõigil suht erinevad seisukohad. Täname siinkohal häid kompanjoone  - Ivo ja Argo.
Edasi lippasime mingisse rannaääre viimasesse baari - seal oli pidu hea ja tundus et selle koha ainus eesmärk oli turistile preilisid kaasa pakkida.
Jätkasime piljardisaalis. See oli äge koht kuna slumm oli tõesti suur. Kõik nagu eraldi piljardibaarid aga samas ühe mütsiga löödud. Mängu tulid panused gin-tonicu peale.
Lõpetuseks külastasime burxi kohta ja siirdusime kodu.  Päeva tähelepanekud:
Daamid - Taiga võrdlust pole aga pigem kiidaks. Hind 50 daala ja assortii on lai. Valget pruuti ei leia aga asiaate on küll igas värvis ja mõõdus.
Koh rong ja soovitused - kõik räägivad eri juttu "lahe", "karm," "õudne", "räpane," "igav" jne. Oma silm on kuningas ja ise pigem optimistlik.
Eestlased igal sammul - neid on tõesti palju. Lennujaamas, hotellis, baaris jne. See Siha meenutabki väikestviisi Eesti asumit.
Põhi lännu - pole mõtet end müstiliste vahenditega desoda. Niikuinii pole mitte kedagi, kes sellest pääsenud oleks. Küsimus on lihtsalt vältimatu edasilükkamises
Vihm ja mussoon - iga öö on vihma sipsutanud, mis mõjub päris puhastavalt. Mussooni kohta räägiti nii, et kujutelm sellest kui järjepidevast sajust on müüt. Teglikult sajab nii 20min valge seinana ja ülejäänu aja paistab päike. Kliima olevat nii sassis, et vihm tuleb ka ebatavalistel aegadel.
Tuktuk - ainsad tüütud vennikesed. Mina vastan küsimusele "tuktuk?"  vastusega "no, Rasmus."
Hinnad - ega liiga soodne pole. Eile panime söögile joogile 100 hakkama. Pigem ütleks et hinnaklass on tavaline. Õlu 1, söök 5-7.

Seega homsest oleme 7p Koh Rongil ja Samloemil ning ilmselt tuleb pikem kirjutamispaus - seal põle ei elektert ega viifiid.